På en fredagskveld?

Når en har kost seg så mye med starten av ferien at vanlige oppgaver har gått helt i glemmeboken (bortsett fra å handle mat da – jeg er for glad i å spise til å glemme det). Heldigvis er det noe som er enkelt å rette opp i. Klesvasken må taes enten en vil eller ei. Eller, egentlig ikke – ekstrem versjon av bruk og kast ville det jo vært, men å kaste det en har brukt og bare kjøpe alt nytt til enhver tid? Det høres fryktelig dyrt ut – og ikke minst skadelig for naturen. Så sannsynligheten for at det skjer er ekstremt liten for å si det sånn. Dermed ble det litt klesvask på en fredagskveld – om jeg er heldig er strømmen billigere? Poenget er uansett at det heldigvis blir ferdig før leggetid så jeg får hengt det opp til tørk (og ikke tar den mulige brannfarlige varianten av å gjøre det om natten).

Ha en fin fredagskveld og en god start på helgen!

2 kommentarer
    1. Var å handla inn mat i går, men klarte å glemme pålegg 🙈 Så typisk meg, og enda sto det på lista. Klesvasken har kommet i andre hånd her, så den først på lista i morgen tidlig 😉 Ha en fortsatt fin fredda.

      1. Imponerende? Da håper jeg du hadde noe pålegg hjemme så det holder til neste gang du er på butikken 🙂 Om jeg har skikkelig lyst på sjokolade, men ikke skriver det på handlelista er det sjeldent det blir med hjem. Hm, nå fikk jeg lyst på sjokolade… 🍫

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg