Over en uke

Enda et sokkepar er ferdig.

Har jeg allerede flere par enn jeg har behov for? Ja. På den annen side – jeg har ingen andre i denne fargen med dette mønsteret…

Burde jeg selge noen av de mange ferdig sokkeparene jeg har så jeg ikke får et for stort lager? Ja.

Kommer jeg til å fortsette å strikke sokker? Ja.

Hm, så mange ting å svare ja på – jeg tror jeg er positiv! Noe som alltid er hyggelig. Selv om jeg er fornøyd med sokkene har jeg likevel et par små endring jeg ønsker. Sånn tror jeg omtrent det alltid er; små justeringer for å bli enda mer fornøyd enn jeg allerede er – det er det ingenting i veien med. Det er mange måter å varierer på, så det er nok også en grunn til at jeg liker å strikke sokker.

Uansett, disse er strikket i Sisu garn på pinne 3 mm. Jeg har glemt å måle lengden på leggen, men jeg strikket de tå opp så jeg kunne bruke opp hele nøstet. Fordelen med å bruke hele nøstet er jo at det ikke blir rester jeg må lure på hva jeg skal gjøre med.

Jeg startet å strikke på sokkene 16. desember og var ferdig på julaften, så det tok rett over en uke (eller, 8 dager, men jeg startet på resteullgarnsteppet 21. desember, så noen av dagene strikket jeg nesten ikke).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg