Økologiske håndkler?

Reklame | Jotex

Jeg liker naturen og tenker at noe av det smarteste vi kan gjøre er å bevare den.

Noen ganger kommer jeg over ting jeg tenker er bra, men på den annen side vet jeg alt for lite om mye. Det er dessuten mye en kan legge ut reklame for. Av den enkle grunn at jeg er nysgjerrig, titter jeg noen ganger innom for å se hva vi kan reklamere for.

Da kom jeg over disse som er økologiske håndkler av diverse størrelser. Jeg liker at det mulighet for ulike størrelser og de ser i alle fall myke ut. Økologisk skal være bra skal det ikke? Om de faktisk er myke vet jeg ikke, men jeg elsker myke håndkler – gjør du?

HAPPY//HAPPY//HAPPY//HAPPY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg