Nyttårsaften = årskavalkade

Siste dagen i 2021. For et år det har vært… Både mye og lite har skjedd på en gang føler jeg. Nyhetsåret har vært, vel, skremmende og depressivt – så jeg nesten får lyst til å slutte å følge med på nyheter i det hele tatt. På den annen side syns jeg det er viktig å følge med og ha et lite vindu inn til hvordan verden responderer på ulike ting.

Fordi verden har vært som den har vært med en pandemi har jeg vært lite sosial i år. Jeg har benyttet tiden til å gro grønnsaker i sommer (lærte mye av det) og forbedret min psykiske helse noe (den fysiske helsen ble visst litt glemt bort, men heldigvis er det mulig å gjøre endringer). Lenge har jeg lett etter ny bolig, men fant ikke noe som var akkurat som jeg ønsket – kanskje jeg faktisk må fire på noen av kravene? Ryddet, kastet og gitt bort ting har jeg også gjort, men huset mitt ser fremdeles fullt ut så jeg har sikkert mer jeg kan kvitte meg med. Jeg har kost meg med blogging, lage videoer til YouTubekanalene mine, lagt mange puslespill og gått mindre turer enn jeg trodde. Penger har jeg spart og håndarbeid har jeg slappet av med. Tidvis har jeg også spist sunnere, men det skled litt ut i romjulen.

Totalt sett har dette året vært bra for meg, men det er alltid ting jeg ønsker å endre på så det er mye å se frem til i året som kommer.

Jeg håper du har hatt et fint år og at du ser frem til ting du har planer om i 2022!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg