Nytt hjem

…for bokhyllen min!

Bokhyllen har nå flyttet (mer riktig: blitt flyttet av meg…) fra stua (glemte å ta “før” bilde) til kontoret.

Alle romanene som står i bokhyllen er bøker jeg ikke enda har lest, en eller annen gang skal jeg få lest dem også.

Notatbøker fikk selvfølgelig også plass i bokhyllen – foreløpig bare de fine; jeg har mange andre notatbøker som er mer ordinære også. Noe sier meg at selv om jeg bruker en del notatbøker vil jeg nok ikke ha behov for nye før om et par år…men det er jo så mange fine jeg har lyst på der ute.

Liker du notatbøker? og hvor står bokhyllen(e) dine?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg