Nye innkjøp

Tiden er inne, planleggingen for 2021 kan starte!

I år så tok jeg tydeligvis litt av; jeg kjøpte to planleggere (vanligvis holder jeg meg til en…).

Jeg kjøpte den store for noen uker siden og vet jeg kommer til å ha mye glede av den: hver dag har en hel side (ja, lørdag og søndagene også). Så innså jeg at den i noen tilfeller blir kanskje litt stor å ha med i veska (der er det fullt nok fra før).

Så i dag kjøpte jeg en liten en som er genial å ha med i veska. Den er kun ti centimenter, så den kan passe selv i en liten veske. Perfekt å ha med seg siden jeg på det området er analog så jeg lett kan slå opp for å finne ut om jeg har andre planer om jeg sitter sammen med andre og planlegger noe.

Den store blir også en oversikt over hva jeg skal, men i den er det god nok plass til å skrive “to do”-lister for dagen. Hva jeg prøver å få gjort i løpet av en dag skriver jeg ofte ned på lapper som blir liggende overalt og når jeg innimellom glemmer å rydde de opp, jeg så har jeg plutselig fire lapper med gjøremål og blir forvirret over hvilken som gjelder den dagen…

Jeg elsker lister, og syns det er veldig praktisk å ha oversikt over møter og planer på ett sted, så hvilken planlegger jeg velger for det kommende året er alltid viktig for meg.

Har du noen favoritter for hvordan du planlegger ukene dine?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg