Nye grytekluter

Grytekluter er et absolutt must på kjøkkenet etter min mening. Det gjør tross alt vondt å brenne seg, så jeg gjør det jeg kan for å slippe det.

Fordelen med å ha mye garn og like håndarbeid er at jeg kan lage nyttig ting. Som grytekluter.

Disse ble større enn jeg først trodde. Utrolig søte ble de også etter min mening.

Mønsteret er på forsiden, mens baksiden er ensfarget sort og siden de er to lag er tykkelsen grei. Garnet jeg laget de med var Solberg Fiol.

Har du noen favoritt-grytekluter du bruker?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg