Nye bøker

Egentlig har jeg en avtale med meg selv om at jeg skal lese noen av bøkene jeg allerede har i bokhylla før jeg kjøper noen nye bøker. Denne avtalen har blitt brutt…

Så jeg kjøpte noen bøker og nå lurer jeg på når jeg skal rekke å lese dem. Til mitt (dårlige) forsvar så var i det minste en av disse bøkene en bursdagsgave, så jeg kjøpte ikke alle bøkene selv. Jeg prøver å ikke bruke for mye penger på bøker, men det er også viktig å huske at vi bare har et liv og jeg for min del vil nyte det mens jeg har muligheten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg