Ny underholdning

Selv om jeg har flere puslespill fra før av, er det lenge siden jeg har skaffet meg noen nye. Så jeg klarte ikke å la være…

To nye puslespill ble det. Alice in Wonderland med 1.000 brikker og Floral greeting med 2.000 brikker. Så nå har jeg nok å finne på en liten stund fremover. Siden jeg er en av dem som ikke limer og henger puslespillene opp på veggen når jeg er ferdig, men heller tar dem fra hverandre igjen, har jeg nå skaffet meg utallige timer med underholdning.

Jeg har flere puslespill fra Ravensburger, men Schmidt har jeg ikke fra før av så jeg er spent på kvaliteten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg