Ny stue

Reklame | Ellos

Blir du noen ganger lei at av alt ser likt ut i stua?

Det er ikke så lenge siden jeg ommøbelerte litt, men jeg ble ikke fornøyd.

Jeg syns det ser rotete ut.

Selv om det ser åpent ut, gav det meg ikke den følelsen jeg ønsket.

Så jeg startet å flytte rundt på møblene. Styrketrening!

Jeg har alltid en ide om hvordan jeg vil ha det før jeg begynner.

Sofaen har stått en av to veier før; enten inntil veggen med vinduene (som på første bildet), eller med ryggen mot veggen – nesten som på bildet over.

Nå ville jeg prøve en ny variant.

Det ble som et rom i rommet. Jeg har en avlang stue som på en måte har vært delt med en sittedel og en spisestuedel, men det har vært en flytende overgang.

Nå er det mer rom i rommet og jeg tror jeg liker det.

Hver gang jeg ommøbelerer, må jeg teste det ut i ett par dager før jeg helt bestemmer meg for om jeg liker det eller ikke.

Advokadoplanten på gulvet ser riktignok litt pjusk ut, men det var den største planten jeg hadde som kunne passe på gulvet.

Globen lighting//Kave Home//NORDFORM//Hillerstorp//Globen lighting//BePureHome

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg