Ny sommersquash

Plantet først to sommersquash ut. Så var det en kald natt, og jeg trodde begge hadde frosset ihjel. Det viste seg at det gjaldt kun den ene, for den andre har siden fått to nye, små blader. Er det liv, er det håp! Jeg hadde flere squashplanter, så nå som den ene hadde vært på tilvenning ute, fikk den bosette seg ute. Jeg satte den omtrent samme sted hvor den som døde stod, for å bure inn planter er viktig i rådyrområder. Den nye planten har nå overlevd sin første natt ute, og jeg håper det vil gå bra med de begge i fortsettelsen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg