Noen som har noen gode tips?

Som “vanlig” gikk ikke dagen helt som planlagt – gjør det noen gang det? Joda, noen dager har bare bittesmå endringer som ikke er så nøye og ikke betyr så mye. Andre dager har store endringer som kan bety veldig mye.

Dagen i dag var en liten strek i regningen. Største utfordringen er det nesa mi som har hatt…jeg er nemlig blitt forkjøla (og burde sikkert legge meg tidlig i dag også) og pusser nesa for harde livet. Gode tips til hvordan raskt komme over en forkjølelse vil bli mottatt med takk.

Fordi jeg for tiden er arbeidsløs, kunne jeg faktisk bruke dagen rolig. Hadde jeg hatt en jobb, hadde jeg dratt på jobb (og kanskje blitt sendt hjem når folk rundt meg var lei av å se/høre at jeg pusset nesa hele tiden?) for det er sånn jeg er. Ganske sta og nekter ofte å gi meg…

Planen for dagen var å ringe verksted for å få time til å finne ut av hva den rare lyden i bilen er, ta en sykletur, lete etter jobb, forberede meg på eksamen (som er neste uke), lete etter hus (har funnet et som ser interessant ut, så må få til visning) og strikke litt (yes, endelig en bit av dagens plan som faktisk er gjennomført).

Satser på at morgendagen bli bedre! På den lyse siden – om jeg blir ferdig med årets forkjølelse allerede nå ville det vært supert (jeg pleier å ha en forkjølelse hvert år…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg