På engelsk er det noe de kaller “yarn chicken”, og jeg er litt usikker på hva det er på norsk. Yarn chicken er når du ikke vet om du helt har nok garn, men bare fortsetter arbeidet, krysser fingrene og håper på det beste.
Jeg er nå på slutten av femte nøste, og jeg hadde ti. Bredden er nå 36 cm, så jeg er litt usikker på om jeg vil få størrelsen jeg tenkte. Det er et veldig enkelt babyteppe, men det er tykt og mykt på en gang. Siden jeg hekler blir det fast og jeg tror det vil holde formen godt. Jeg skriver tror for jeg har aldri jobbet med dette garnet før, så jeg vet ikke.
2 kommentarer



Tror ikke vi på norsk har et uttrykk for dette.
Men tepper ser veldig fint ut 🙂
Takk 🙂