Halvveis nedover rumpa [ullshorts – dag for dag]

Å strikke glattstrikk med litt vrangbord innimellom er enkelt og behagelig. Så det var noe av det jeg koste meg med i går.

Økningene har startet – og nærmer seg ferdig. Så jeg er kommet godt nedover rumpa på shortsen jeg strikker.

Lite å si om gårsdagens strikking, bortsett fra at jeg koser meg. Har innsett at jeg ønsker meg flere maskemarkører – de er utrolig praktiske. Maskemarkørene bruker jeg både for å sette merke i starten og midten av runden, for å markere økningene, og for å markere hvor jeg starter strikking hver dag. Jeg kjøpte en pakke med ti og tenkte at det var mer enn nok – nå ønsker jeg meg en pakke til (eller, kanskje egentlig to pakker til – for jeg har en følelse at jo flere jeg har jo mer kommer jeg til å bruke de…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg