Nedtellingen har startet

Fremdeles er jeg noe usikker på akkurat hvor jeg skal starte, men jeg vet jeg bare har en begrenset mengde dager å finne ut av det på. Nedtellingen har offisielt startet!

Nytt bosted kan bli interessant (eller, mer nervepirrende å se om jeg får det til…kanskje jeg blir hjemløs en stund?).

Å tømme et hus på måten jeg tror jeg tenker å gjøre det denne gangen har jeg aldri gjort før (får ta en Pippi: det går sikkert bra!). Noe av målet er å kvitte meg med ting – inkludert møbler.

Jeg har ikke mest tid å gjøre det på, men whiteboarden kan “hjelpe” meg å holde orden på hvor mange dager jeg har på meg til å bli ferdig med absolutt alt…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg