Når tiden står stille…

Jeg er en av de som startet å bruke klokke på armen før jeg begynte på barneskolen – og det har jeg gjort siden.

At det er klokke på mobilen og på pc’en er vel og bra, men det er alltid klokka på armen som er min trofaste følgesvenn.

Å ta av meg klokka skjer kun når jeg dusjer – vanligvis.

På formiddagen i dag stoppet tiden – i alle fall for meg. Riktignok ikke helt bokstavelig, men det føltes litt sånn. For klokka på armen stoppet – den må nok ha nytt batteri…

Likevel, jeg føler meg naken uten klokka på armen, men når den stopper er jeg nødt til å ta den av for at jeg ikke skal bli for forvirret. Jeg mener – det tok en god stund før jeg skjønte at klokka var stoppet og om jeg fortsatte å ha den på ville den bare gjort meg frustrert. Avhengigheten min av klokka på armen er ganske stor – ikke fordi jeg nødvendigvis må vite hva klokka er til enhver tid, men jeg er så vant til den.

Uansett hvor mye regn som er meldt i morgen må jeg dermed komme meg til sentrum for å få byttet batteri – noe annet er ikke et alternativ!

Hele dagen er uansett helt snål for jeg aner jo ikke hva klokka er og kan heller ikke sjekke på – i alle fall ikke på den vanlige måten – og jeg er vanedyr av en annen verden…

Forhåpentligvis står ikke tiden stille hos deg, men fortsetter ufortrødent videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg