Når soverommet slutter å være soverom…

Selv om det er søndag i dag, har jeg gjort ting. Pakket enda flere ting (en skulle tro det var slutt nå, men neida – fremdeles ting igjen) og vasket. Vasking er ikke noe av det jeg syns er mest gøy for å si det sånn, men det må til.

Flyttevask er definitivt mer intensivt og grundigere enn vanlig vask – i alle fall i mitt tilfelle. I dag ble jeg helt ferdig med å vaske ned soverommet mitt, så nå må jeg sove i et annet rom. Jeg har gjort det på den måten – vaske ferdig ett rom og så lukke døra. Da trenger jeg ikke tenke på det lenger fordi jeg vet det er ferdig.

Det betyr i denne omgangen at det som har vært mitt soverom i over ti år nå, ikke skal brukes igjen før de neste eierne tar over. En pussig tanke – noen andre skal snart bo i mitt hus – og det vil ikke være mitt hus lenger… Enn så lenge sover jeg på en luftmadrass i et annet rom fordi soverommet mitt er jo ikke soverom lenger for min del – nå er det ferdigvasket rom…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg