Når sofaen står midt i stua

Om det er et offisielt flyttetegn vet jeg ikke, men sofaen min har stått litt midt i stua i dag. Greit å kunne støvsuge rundt så jeg fikk fjernet mest mulig av håret mitt – for håret mitt er langt og er overalt i huset mitt. Jeg tviler på at jeg er like ille som en katt, men jeg har til gjengjeld langt hår…

Uansett. Stuen min har gått fra å være full av alt mulig til å bli litt mindre full i dag. Stuebordet ble hentet tidlig på ettermiddagen, og nå har sofaen også nettopp blitt hentet. Begge deler ble solgt via Finn – og jeg er fornøyd med Finn som salgskanal for møbler. Ingen problemer foreløpig i alle fall, så satser på at den gode trenden fortsetter!

Nå er i alle fall de to møblene forsvunnet fra huset mitt, men det er fremdeles mye igjen. Her er det med andre ord bare å krysse fingrene for at jeg får solgt resten også. For enn så lenge er det nok å ta av: et vitrineskap, to store puffer, en sjenk, en bokhylle, en tv-benk, en liten kommode, en dobbeltseng og to nattbord.

Kommoden som har stått på soverommet mitt blir hentet i morgen tidlig, så det blir nok et salg der.

Enn så lenge kan jeg sitte på puffene om jeg vil sitte på noe mykt, men jeg har ikke lenger noe bord jeg kan ha pc-en på, så jeg tror faktisk teppe og puter på gulvet vil passe bedre siden pc-en vil måtte stå på gulvet… Sånn er livet i flytteprosessen tydeligvis og det har jeg ikke noe problemer med.

Om jeg nå bare kan finne et sted å flytte vil alt være fryd og gammen 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg