Naboens hage

Nå pleier ikke jeg å snike meg inn i naboenes hage, men dette var på utsiden så jeg tenkte det var greit? Jeg gikk tur og nøyt sola og på avslutningen av turen så jeg dem. To små gule herlige blomster som lyste opp akkurat på utsiden av kanten av en hage i nabolaget. Et lite skritt utenfor veien og det så ut som de også nøyt solstrålende som endelig har begynt å varme litt når de er fremme.

Det var ikke så mye annet å ta bilde av i dag – noe som var veldig praktisk da jeg ikke hadde sjekket batterinivået før jeg gikk…Så et eneste bilde var det jeg fikk fra turen fordi kameraet gikk tom for strøm.

Jeg håper du har en fin søndag og at du enten har vært ute eller tar deg en liten tur ut i naturen (eller hagen) eller bare stikker nesa utenfor døren så du kan trekke et par magadrag med frisk luft. Nyt søndagen!

2 kommentarer
    1. Her er det ikke mye vår å ta bilde enda, men det stopper meg ikke fra å gå rundt å kikke.
      Disse gule blomstene er jo så fine, og man blir i godt humør når man ser dem 🥰

      1. De stod definitivt og lyste opp i kanten hvor de var! Jeg titter stadig i blomsterbedet hvor jeg vet det er et par påskeliljer – og de har startet å titte opp av bakken selv om de ikke er i nærheten av å blomstre enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg