Nå begynner det snart!

I dag er (så vidt jeg husker) nest siste episode av 71 grader nord. Et tv-program jeg faktisk liker å se på.

Vi får se mange ulike steder i vårt fantastiske, nydelige land.

Riktignok ville jeg aldri i verden vært med på noe sånt noe, men det er utrolig artig å se på.

Dagen i dag er blitt mye brukt til studier og strikking – ikke samtidig – det er ikke mulig å strikke og ta notater samtidig. Eller, hadde jeg hørt på forelesning ville det vært sånn omtrentlig mulig, men når jeg leser pensum og tar notater er det ikke mulig å strikke samtidig.

Heldigvis er det viktig med pauser, så da har te og strikking vært supert.

Håper du har hatt en fin søndag og er klar for en ny uke med nye muligheter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg