Mysteriet er løst!

Noen ganger er ting mye enklere med en forklaring (eller gjelder det alltid?). Uansett, jeg fikk en oljelampe og olje som en av avskjedsgavene fra kollegaene mine på jobben (må lære meg å si tidligere jobb…). For meg var det et mysterium om hvordan jeg skulle få åpnet den for å faktisk få fyllt på oljen.

I går var jeg innom by’n fordi jeg fikk en gavekort også og Norli har Mammutsalg – hvor jeg kjøpte en bok (som jeg først skal nyte selv, så skal jeg vise den frem kanskje?). Da var jeg dessuten innom en butikk hvor de har solgt oljelampen jeg fikk, så jeg gjorde det enkelt for meg selv og spurte hvordan det skulle gjøres. Den skulle bare skrus fra hverandre mellom to av metalldelene. Når jeg kom hjem og testet det hadde jeg et lite usikkert øyeblikk for den satt hardt, men når den løsnet forstod jeg greia. Så nå er den fyllt med olje (halvfull – det føles tryggest?) – og så får jeg se om den lyser bra i kveld når det blir mørkt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg