Myke plagg

Reklame | Bubbleroom

En gang i blant legger jeg ved reklame på bloggen – og det tar meg lang tid…For jeg blir alltid sittende å lete for å finne det jeg ønsker og andre ganger er det målet når jeg starter, men så er det så mye fint å se på at jeg bare blir sittende og drømme meg bort uten å faktisk gjøre det jeg tenkte jeg skulle gjøre… Jeg kan jo ikke legge ut alle bildene av det jeg syns er fint, så det blir et par ting en gang i blant.

Selv om det er godt og varmt i dag, har jeg stadig vekk en forkjærlighet for mye gensere – og disse så myke og gode ut. Kjolen var passe lang syns jeg og jeg ble sittende og lure på om den har lommer? Jeg har innsett at jeg gjerne vil ha lommer på skjørt og kjoler, men innser også at det ikke passer for alle (hverken klesplagg eller menneske).

ICHI//Happy Holly//VERO MODA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg