Morgentanker

Jeg sitter og se ut på lyset

på solen som er på vei opp.

Jeg lurer hva dagen vil bringe

hva vil bli dagens topp?

En ting med å ikke skulle på jobb er at jeg må lage meg min egen rutine – foreløpig er den ikke helt i boks – noe som kanskje ikke er så rart siden dette bare er tredje dagen. Det er alltid spennende å ha planer for dagen og enda mer spennende å se om jeg klarer å få gjennomført det jeg ønsker. Tross alt skjer det uforutsette ting innimellom. Sånn er livet noen ganger.

Soloppgangen var fin i dag også, men litt mindre fargerik enn den noen ganger er. Likevel, det blir sol, litt skyer, foreløpig lite vind – jeg skal uansett huske å ta på meg pannebånd når jeg går tur for jeg er ganske sikker på at vondt i halsen kommer fra de to dagene jeg ikke hadde på pannebånd… Nå er tiden det nesten er litt ekstra viktig å huske på å ta på seg nok klær når du er ute så en ikke blir syk – ups for min del, men kanskje jeg har lært?

2 kommentarer
    1. Håper at du fikk en fin tur og holdt deg varm, så du ikke blir syk. Deilig ute her også nå. Sola varmer skikkelig, og egentlig har jo våren starta. Det er 1. mars👏🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg