Morgenstrekken er ferdig

Jeg våknet tidlig i dag, og på dager jeg ikke skal på jobb liker jeg å strekke ut om morgenen. Det er noe med å starte kroppen på en myk (innimellom noe ubehagelig) og god måte. Å starte dagen riktig kan gjøre så mye godt for resten av dagen er min erfaring. Andre ting jeg gjør om morgenen på dager jeg ikke skal på jobb er å drikke en tekopp mens jeg lar hjernen (og kroppen) våkne stille og rolig. Skrive ned tanker som sitter fast i hjernen av ulike grunner så jeg kan tenke over tankene og funderer på ting er også en del av morgenen på jobbfri dager. Jeg tror det er viktig å ta seg tid til å tenke de lange tanker innimellom, men det er ikke alltid jeg føler jeg har energi til det i arbeidsdagene – ei heller roen. For det er en ting, etter en arbeidsdag er det så mye i hodet at å tenke lange tanker føles vanskelig. Dermed benytter jeg muligheten mens jeg tar morgenstrekken og drikker teen min til å tenke lange tanker.

Setter du av tid noen ganger til å tenke lange tanker?

2 kommentarer
    1. Det så ut til å være en god strekk i yoga-pose <3
      Jeg er ikke flink til det men jo.. jeg tar en god strekk for å våkne – en vanlig å "strekke opp i luften hele kroppen-strekk" 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg