Morgendagens gigantiske handleliste

Å skrive handleliste før jeg går på butikken er noe jeg har gjort så lenge jeg kan huske. Eller, når jeg bodde hos mine foreldre var det en liste, men det var de som handlet.

Dermed skulle en kanskje tro at jeg var blitt ganske så proff på det. Dessverre stemmer det ikke alltid.

Morgendagens GIGANTISKE handleliste har så langt kun to ting: egg og melk. Om det blir med noe mer hjem er jeg usikker på. Joda, jeg kan gå på nettsiden til butikken for å sjekke mulige salg og mange ganger gjør jeg det. Tror jeg er i ferd med å bli rebell – jeg har ikke tenkt å sjekke salg før jeg ser det i butikken – gjøre litt hverdagsspenning ut av det lissom.

Vil jeg komme hjem med mer enn det som står på handlelista? Det hender det skjer. Andre ganger kommer jeg ikke engang hjem med alt som står på lista…så noen handlelisteproff er jeg absolutt ikke. Heldigvis for meg har jeg fremdeles litt slingringsmonn – enn så lenge i alle fall.

Skriver du vanligvis handleliste? Og ikke minst: klarer du å følge handlelista slavisk?

2 kommentarer
    1. Har appen Listonic hvor jeg fører opp og deler med kjærest alt som må handles. Får med alt på lista, pluss det vi kommer over av gode tilbud vi bare måtte ha, eller noe annet vi hadde glemt å sette på lista som vi kom på at vi trengte når vi så det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg