Mistet helt piffen

Dagen startet veldig bra i dag – jeg gikk tur i det nydelige været. Sol som er i ferd med å starte å varme; fuglene kvitret som om de hilste våren velkommen (selv om det hadde snødd i natt) og jeg så en hakkespett!

Akkurat når jeg mistet piffen i løpet av dagen er jeg litt usikker på, men jeg liker ikke å være uheldig… Noen gangen kan jeg være litt uvøren, men det pleier å gå greit. I dag derimot skjedde det som ikke burde skje. Jeg snudde meg etter at jeg hadde tatt tak i glasset mitt, men fulgte ikke med på hvor hand og glass var på vei. Veien var rett opp i undersiden av kjøkkenskapet hvor jeg klasket hånden rett i kanten. Glasset – som jeg holdt – kom ikke i kontakt med kjøkkenskapet, likevel så knuste det og sprutet glassdeler over benk og gulv (og ullsokkene mine). Så da ble det støvsuging, vasking og et knust glass i søpla (etter å ha pakket det inn i papir så det ikke kan skade noen).

Om det var overraskelsen eller skuffelsen som var størst er jeg litt usikker på, men noe var det. Så resten av dagen i dagen har jeg bare blitt sittende og suse rundt på YouTube og se på alt mulig rart. Jaja, i morgen er en ny dag – satser på at jeg ikke knuser noe mer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg