Miniferie i høstferien

Høstferie for meg er fri fra vekkeklokke. I år ble noen av disse dagene også brukt til en liten miniferie hos mine foreldre. Et par dager hvor vi spiste god middag og gikk lange turer (heldigvis klarte vi å gjøre det mens det var oppholdsvær…).

På en måte gikk vi samme turen to ganger, men siden vi gikk motsatt vei andre gangen føltes det som to ulike turer.

Vi gikk rundt et vann som heter Langevannet. Da jeg var liten var det ett av stedene vi dro for å bade om sommeren.

Den ene dagen tittet solen også frem.

Jeg er ikke en person som reiser på så mye ferie; jeg er glad i å være hjemme, men en miniferie hos foreldrene med skogturer er en god type ferie etter min mening.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg