Mindre enn forventet, eller?

Jeg trodde jeg kom til å hekle en god del i går, men det ble mindre enn jeg forventet. Likevel, jeg kom 4 rader lenger på bomullsteppet mitt.

Siden hver stripe tar meg mellom 35 og 45 minutter, så kan jeg vel si at jeg brukte mye tid på det uansett. Et pågående prosjekt mens jeg hekler er faktisk sittestilling. Eller, armstilling er kanskje mest riktig å si. Jeg har en tendens til å ha armene godt bøyd oppover, men jeg kan jo fint se hva jeg hekler selv om armene er mye nærmere fanget. Noe som vil absolutt være en bedre ide nå som teppet blir større – jeg løfter jo halve teppet mens jeg hekler – så unødvendig egentlig.

Kjenner litt på det i dag. Ikke på grunn av heklingen, men fordi jeg var ute en liten kjøretur i går – og før jeg kunne kjøre måtte jeg skrape bilen for is. Den isen satt hardt – spesielt på frontruta og jeg kjører ikke før den er isfri så det ble mer jobb enn jeg forventet.

Tror jeg var litt lat i går, for jeg puslet også litt – en tidkrevende, men veldig behagelig hobby (med mindre en sitter veldig tåpelig og blir øm i ryggen…). Begge disse hobbyene mine (håndarbeid og puslespill) kan vel kalles meditative – så jeg føler de begge er gode for mental helse og sjelen 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg