Mindfullness på en mandag

Hektisk dag på jobb. Hvor mange andre- og tredjeklassinger på vgs-skolen jeg jobber som var innom og lånte skolebøker i dag vet jeg ikke, men de stod tålmodige i kø og ventet til sin tur.

Å vite hvilke fag de har og så finne alle bøkene de skal ha med seg. Innse at til noen av fagene skal det være flere bøker. Huske å ha med elevkortet så de får lånt. Mens luften i rommet blir dårligere utover dagen fordi det er i kjelleren og det har vært mange elever innom.

Sliten, men fornøyd når jeg dro hjem fra jobb.

Likevel. Det er behov for litt mindfullness etter en dag hvor det er så mye å gjøre.

Bare sitte og se på videoer på YouTube mens jeg fargelegger og lar tankene fly akkurat dit de føler for.

Funderer på om det blir like lange køer i morgen og tenker at det er ikke noe jeg trenger å tenke på før jeg er tilbake på jobb.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg