Min første gang

Den første gangen kan være veldig spesiell. Det er så mye følelser i det: glede, nervøsitet, usikkerhet, en liten dose frykt fordi det er ukjent og spenning. Selv om en tror en vet hva som kommer ut av det, er det ingen garanti rett og slett fordi det er første gangen.

Hvem skulle trodd at jeg måtte bli hele 38 år før jeg gjorde det første gangen? Det ble litt som en testrunde for å se om jeg likte det – og det gjorde jeg – så det vil absolutt skje igjen!

Riktignok er den ikke stor og fancy, men dette er tross alt første gangen jeg har kjøpt blomster til meg selv. Joda, jeg har kjøpt grønne planter til meg selv før, men dette var første gangen med å kjøpe snittblomster til meg selv. Jeg plukket ut en liten bukett med en nydelig farge som jeg har kost meg med i flere dager allerede.

Husker du din første gang?

2 kommentarer
      1. Absolutt – jeg vil fra nå av anbefale alle å kjøpe blomster til seg selv en gang i blant 🙂 Hverdagsluksus på sitt beste (de varer jo i mange dager!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg