Mer til salgs!

Nok en gang har jeg strikket pulsvarmere. Jeg hadde et enslig blått nøste med Ida strømpegarn, så da tok jeg den enkle utveien. Tross alt ville det ikke vært nok til å lage så mye annet, dermed ble det et par med pulsvarmere.

Har strikket et lignende mønster før, men det er lett å strikke og jeg syns i alle fall at det blir ganske så dekorativt.

Disse er 16 cm lange og var en fryd å strikke. Hvis ingen føler for å kjøpe de med det, så første lander de i en eske der jeg samler det jeg lager. Forhåpentligvis finner jeg en messe jeg kan sitte på og selge ting – jeg har sikkert nok nå? Det skal i alle fall ikke stå på pulsvarmerne – der burde jeg ha nok til salgs nå 🧶

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg