Mer klargjøring…

Nå har jeg bodd i samme bolig i over ti år!

Heldigvis er det mye jeg liker med huset mitt (planløsningen, størrelsen, kort vei til både skog, strand, butikk og sentrum), men jeg har lenge visst at rekkehus ikke er det ideelle for meg. Nesten litt synd fordi det er her jeg bor og naboene er ålreighte.

Hvorfor rekkehus ikke er for meg er enkelt – jeg ønsker meg småbruk…Hagen til rekkehuset er fin den, men ikke på langt nær stor nok til å huse et stort drivhus, en stor kjøkkenhage, høner, gris, sau og en liten frukthage.

Noen ganger er det sånn at en drømmer lenge om ting uten å nødvendigvis tørre å gjøre noe med det. Foreløpig har jeg ikke funnet nytt hus, men jeg har bestemt meg for å selge likevel. Dermed er det klargjøring for salg. Takstrapporten er skrevet, innebilder er tatt i dag (utebilder blir nok om et par dager når sola dukker opp igjen…) og vi nærmer oss.

Å få noe til å se estetisk fint ut er ikke min sterke side, men jeg har sett mye på boliger til salgs så jeg hadde noen ideer. Forhåpentligvis er det andre som liker hva jeg har å tilby så jeg får solgt. Mer klargjøring enn dette tror jeg ikke jeg får gjort. Så nå er det bare å krysse fingrene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg