Månedsoppdrag i oktober

Jeg elsker å lage lister og planlegge, men er ikke alltid like god på å gjennomføre. Det har mange grunner, men noen av dem er at jeg ikke er detaljert nok, bestemt nok og at jeg vil for mye på en gang. Det siste resulterer ofte i at lite blir gjennomført fordi det blir for overveldende.

Så jeg tenkte jeg skulle teste ut noe nytt i oktober. Ha kun to ting jeg prioriterer gjennom hele måneden. På den måten burde jeg klare å holde meg mer fokusert og dermed forhåpentligvis mer tilbøyelig med å faktisk gjennomføre.

Prioriteringene måtte være så få at jeg burde klare det, men også gjøre at jeg jobber med noe jeg virkelig ønsker.

Så oppdragene jeg gir meg selv i oktober er disse to:

  • skrive på roman totalt 20 av 31 dager i oktober (minimum 10 minutter hver skrivedag)
  • gå tur to dager i uken

Dette virker kanskje som veldig lite, men jeg ønsker at jeg skal klare å gjennomføre første månedsoppdrag og heller utvide det når jeg har fått opp selvfølelsen når det gjelder gjennomføring.

Bli gjerne med. Sett deg en prioritering (eller to) du skal ha i hele oktober måned og se om du gjennomfører.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg