Mandag? Idag?

Ble visst ikke noe blogging denne helgen – når jeg kom hjem fra jobb på fredag sovnet jeg på sofaen! Det pleier jeg ikke å gjøre, men jeg trengte det sikkert? Hva gjorde jeg egentlig denne helgen som gjorde at den bare “forsvant”? Jeg mener, det er allerede langt utpå dagen på mandag – faktisk så langt utpå dagen at arbeidsdagen er over for flere timer sidern…

Godt spørsmål…Jeg tok oppvasken flere ganger (har ikke oppvaskmaskin), skiftet sengetøy og ordnet klesvasken, puslet litt, redigerte videoer, filmet, leste litt og strikket en god del. Så det var en bra helg – hvorfor jeg ikke fikk puttet blogging også inn der skjønner jeg ikke. Kanskje jeg manglet inspirasjon? Ikke leste jeg blogger heller. Kanskje jeg hadde behov for en full bloggpause – både når det gjaldt skriving og lesing? En skikkelig time-out?

Noen ganger trengs det – en skikkelig time-out. Sånn er i alle fall jeg. Det kan for så vidt ha sammenheng med hvor introvert jeg er. På den annen side så er mennesker gøy – det er så utrolig mange varianter av oss! Selv så gøy jeg syns mennesker er, så kan jeg ikke påstå at jeg liker alle – og det tror jeg ikke at jeg er alene om.

Uansett, det var dagens tanker fra meg (misforstå meg rett – jeg har hatt mange flere tanker i løpet av dagen – flesteparten av de var på jobb fordi det er der jeg har brukt lengst tid i dag og dermed så var også flesteparten av om om jobb). Flere tanker kommer sikkert snart, men om de bare surrer rundt i mitt eget hode eller om de dukker opp her på bloggen – vel, det vil tiden vise 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg