Lønnsomt besøk

Foreldrene mine kom til lunsj i dag; jeg serverte nybakte horn. Det var kanskje ikke så lønnsomt for dem, men for meg var det ganske lønnsomt at de kom en tur.

Måten jeg foretrekker å varme opp huset mitt på, er å fyre i ovnen med ved – noe jeg har gjort mye av i november (jeg har vært mye hjemme og jeg har vært kald).

Så å få foreldrene på besøk er hyggelig, men i dette tilfellet også lønnsomt for min del fordi jeg fikk ved.

Jeg satser på at jeg nå har nok ved til resten av vinteren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg