Lodd?

Hender det at du kjøper skrapelodd? (og hva er det meste du har vunnet?)

Det er sjeldent jeg kjøper skrapelodd, men innimellom er det litt gøy. Jeg har kjøpt millionflax – der har jeg flere ganger vunnet kr 25 – så da bytter jeg det inn i ett nytt lodd og ender alltid opp med ingenting til slutt. Jeg har også kjøpt Flax for livet – og der har jeg vunnet mest: hele kr 500 vant jeg på mandagen som var. Mer er det ikke å skryte av, men det er gøy å ha flax en gang i blant. Har vurdert å gjøre det til en gøy ting hver måned – ett flaxlodd i måneden kanskje? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg