Livet etter stormen

Vel, kanskje ikke en storm, men definitivt mye vær. Det tordnet og lynet i natt – det vet jeg fordi noen av brakene vekket meg. Heldigvis sovnet jeg raskt igjen. Styrtregn var det også.

Alle plantene hadde godt av regnet (jeg må bli flinkere til å vanne blomsterbedene og kjøkkenhagen når det ikke regner…). Det føles som om det litt ekstra grønt i dag.

Jeg vet jeg burde klippe plenen, men når det er så mye kløver for insektene å kose seg med har jeg ikke helt hjerte til det. Noen ganger må naturen få lov til å slippe litt fri før jeg føler jeg må stramme inn igjen. Jeg skal klippe gresset, men ikke akkurat med en gang. Snart ja, men ikke i dag (det er det for vått til uansett).

I et lite øyeblikk med sol satt sommerfuglen og varmet seg. De er ikke enkle å få tatt gode bilder av syns jeg. Så jeg snek meg så nærme jeg kunne og zoomet med kameraet og knipset i vei i håp om at et av bildene skulle bli bra. Vil påstå at jeg fikk det til. Om du vet hvilke sommerfugl det er, ville det vært hyggelig om du la igjen en kommentar så jeg lærte noe nytt.

Jeg håper du har en fin dag i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg