Lite og enkelt

Å strikke pulsvarmere er veldig enkelt. Eller, det kan være veldig enkelt.

En del strikkes med masse mønster eller flere farger eller innviklede strukturer. Det er mye pent i det, men noen ganger vil en bare ha noe lite og enkelt å strikke – sånn er det i alle fall med meg.

Pulsvarmere som er strikket i supermykt garn (BabyAlpaca Silk består av 70% alpaca og 30% silke) i en gammelrosa farge – herlig og enkle. Tross alt er det bare vrangbord – 2 rett, 2 vrang. Så enkelt kan det gjøres.

Disse felte jeg av når jeg var kommet til 14 cm – følte det ble en passende lengde. Det eneste jeg har igjen å gjøre er å feste trådene – kanskje også dampe de litt så de jevner seg ut? (om noen vet hvordan jeg kan dampe de, kan dere gjerne dele den kunnskapen… 😊)

Selv om de er enkle å strikke og bare brukte rundt et halvt nøste (sånn omtrent tror jeg – jeg har ikke veid de enda), så tror jeg at jeg ville tatt en utsalgspris på kr 200 – garnet var nemlig ikke billig…

Ville du kjøpt håndlagde pulsvarmere for den prisen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg