Levert!

Ja, jeg vet det er påske og at mange (forhåpentligvis) koser seg med fint vær og frisk luft. Det har jeg også gjort denne påsken.

Noe annet jeg har gjort i påsken er å sjekke skattemeldingen min. Det er alltid litt spennende å se om jeg får igjen noe eller om jeg må betale. Tendensen for meg er at jeg har fått igjen penger, men jeg er alltid spent likevel.

Å finne frem alle papirer og finne alle tall jeg skal sjekke tar alltid litt tid – det er jo så mange steder det kan være. Heldigvis er det mye som er digitalt som ligger der det skal ligge, noe som i alle fall jeg syns gjør det enklere.

I år ble skattemeldingen en liten nedtur for meg. Jeg sjekket alle tallene og leverte. Så gjorde jeg den siste biten med en gang så jeg ikke skulle risikere å glemme det. Tross alt er faktisk en av mine prioriteringer med økonomien å betale regninger i tide. Så siden jeg fikk restskatt betalte jeg den like godt med en gang så jeg ikke trenger å tenke mer på den (det var lite nok til at jeg hadde de ekstra pengene og muligheten til å gjøre det).

Så, skattemeldingen er sjekket, levert og restskatten er betalt.

Nå er det på tide å nyte resten av påsken.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg