Lengden er viktig

Tidligere i dag nevnte jeg at det nye prosjektet kanskje ble litt i minste laget. Jeg hadde dessverre rett.

Vanligvis liker jeg å ha rett, men noen ganger er det litt kjipt – for i dette tilfellet ønsket jeg ikke å ha rett. Sånn er nå engang livet, en kan ikke velge alt. Noen ganger må en innse realitetene og ta konsekvensene av de. Det er noe de fleste av oss vet (bortsett fra en del politikere?).

Uansett, nå blir det opprekking av et prosjekt. Heldigvis har jeg ikke jobbet lenge med det, men det er uansett kjedelig. På den annen side – da blir jeg kanskje “nødt” til å kjøpe et nøste til for at det skal gå opp med prosjekter 😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg