Dette vil ikke bli store greiene…!

En liten rest blir aldri store greier, i alle fall når det det ikke er andre rester en kan kombinere det med. Sånn er strikkelivet noen ganger.

Resten denne gangen blir nok en gang til et par pulsvarmere – veldig korte…for det var bare 13 gram igjen av nøstet. Så om jeg klarer å få lagd et helt par i det hele tatt er usikkert.

Likevel, den som gir seg har tapt, så det er verdt et forsøk. Det er i alle fall min mening, så det er det jeg jobber utfra.

Kunne jeg lagd første paret fra dette nøstet litt kortere så disse kunne hatt en sjanse? Absolutt, men så langt tenkte jeg ikke og nå har jeg festet trådene…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg