Ledningsrot…

Opprydding tar tid – spesielt når jeg kommer over ting jeg ikke vet hva er… Diverse ledninger jeg ikke aner hva brukes til eller hva de hører til. Hva gjør en med sånt lissom??

Et kaos midt i alt det andre kaoset jeg har om dagen. Innrømmer at jeg begynner å bli litt sliten av kaos nå.

Burde jeg bare kaste alle ledningene? De har tross alt bare eksistert i en skuff veldig lenge (hvor lenge er det ingen som vet…maks rett over ti år for det er så lenge jeg har bodd her…). Tydeligvis har jeg ikke hatt behov for dem i alle fall. Hvordan kan en finne ut av hva ledningene er ment til?

Hadde jeg hatt god lagringsplass ville jeg ikke tenkt over det engang, men bare puttet dem i en eske og latt de være. Nå derimot, er plass stadig vanskeligere og jeg må ta avgjørelser – aller helst kvitte meg med mest mulig. Avgjørelsen burde på en måte helst vippe til den siden som sier: kast. Da vil i det minste neste spørsmål bli enklere: hva slags avfall regnes ledninger som?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg