Låret tar form [ullshorts – dag for dag]

Når det blir færre masker på runden, er det naturlig at det tar kortere tid.

Så i går følte jeg at jeg kom godt i gang på første låret. Riktignok er det en del lengde som gjenstår, men låret tok godt form i går altså.

Glad jeg kjøpte noen flere maskemarkører her om dagen, det gjør det lettere å holde styr på når jeg feller masker og hvor mange ganger jeg har gjort det. Når jeg bare kan la maskemarkørene sitte der de ble brukt, blir det superenkelt å telle.

Praktisk er det også for egen glede å se hvor jeg satte markøren før jeg startet å strikke. Snakk om en enkel måte å tydelig se fremgangen på!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg