Kveldsbaking

Noen ganger er tanken bedre enn gjennomføringen. Noe av planen i dag var å bake horn til lunsj og så nyte en god middag på ettermiddagen. Hvordan jeg klarte å glemme det bort lenge nok til at det ble for sent å lage horn til lunsj er jeg litt usikker på, men jeg fikk i alle fall tatt klesvasken? Så da ble det god middag litt utpå dagen og så skal horna snart i ovnen – så de blir kveldsmat i stedefor. Sånt skjer noen ganger.

Denne gangen ble det bare en liten ladning med horn fordi det passet så godt ut med gjæren jeg hadde. At jeg dessuten er tvilende til fryseren min er også en medvirkende årsak. Jeg fikk et tips om å justere temperaturen, men fryseren er såpass gammel at knotten ikke virker til å gjøre noen forskjell… På den annen side, gamle hvitevarer (om de er gamle “nok”) kan overleve overraskende mye og fremdeles fungere så det er nok derfor jeg ikke helt er villig til å skilles fra den. Hva jeg skal bestemme meg for når det gjelder fryseren…vanskelig.

Uansett, nå skal jeg redigere en video til en youtubekanal jeg har og så blir det å spise horn – påsmurt med ost og skinke – når de er ferdig stekt. Ha en herlig søndagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg