Kveldens tekopp

Noen dager går altfor fort. Andre dager går sakte. Noen dager er skikkelig produktive. Andre dager gjøres ingenting.

Dagen i dag har vært en dag med alt og ingenting. Noen dager er sånn. Når alt føles litt for mye fordi det ikke går helt som jeg tenker og ønsker.

Heldigvis har jeg mitt “kveldsrituale”. Når jeg sier meg ferdig med dagen og innser at jeg ikke kommer til å gjøre mer – og heller ikke har dårlig samvittighet for å ikke gjøre mer. Da setter jeg meg ned på sofaen (som jeg inderlig håper å få solgt snart…) etter å ha laget en kopp te. Griper strikketøyet mens jeg ser på noen YouTubevideoer. Prøver å ikke slå av PC’en for sent så det blir litt strikketid uten noe annen underholdning også (der har jeg fremdeles et forbedringspotensiale for å si det sånn…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg