Krisestemning?

Å våkne opp med vondt i halsen og vite at jeg er tom for honning? Føles litt som en krise. Grunnen er enkel – om jeg har vondt i halsen er det te med honning som gjelder. Er det en egentlig krise? Nei, men som sagt kan det fort føles litt sånn. Heldigvis åpner butikken klokka åtte, så nå er det bare å tusle avgårde så jeg kan få kjøpt litt honning.

Kunne jeg gått bittelitt tidligere så jeg var der i det de åpnet dørene? Ja, men å stresse når jeg ikke må er ikke helt min greie. Dessuten tror jeg ikke stress er bra for helsen – eller vondt i halsen for den saks skyld. Så da blir det litt senere når jeg har brukt litt av morgenen til å suse rundt (og skrive her – burde sikkert gått på butikken først…).

Uansett, jeg håper du har en fin morgen uten noen slags kriser! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg