Klar for vinteren??

Jeg vil ikke påstå at jeg er klar for vinteren enda – jeg vil gjerne ha høstfargene en god stund til. Den friske, kalde luften som jeg likevel koser meg med å gå tur i uten å føle at jeg fryser av meg stumpen. De fine, ofte tørre veien (om det ikke har regnet selvfølgelig) hvor folk ikke glir av veien på grunn av is (og manglende vinterdekk). De små studene midt på dagen når sola er fremme og du fremdeles kan kjenne at det er (utrolig nok) noe varme i strålende den sender oss.

Et område jeg i dag er blitt klar for vinteren er bilen. Jeg vet hvordan jeg skifter dekk og har gjort det mange ganger, men etter å ha knekt en bolt forrige gang jeg gjorde det (nei, jeg er ikke så sterk, men det det var overraskende enkelt) – føler jeg det er tryggere å hovedsaklig overlate jobben til andre. Hadde jeg ikke visst hvordan jeg skulle skifte dekk og ikke klart å gjøre det selv, burde jeg ikke hatt bil etter min mening. Siden jeg vet og kan, har jeg dermed ingen problemer med å betale noen andre for å gjøre det for meg (fordi jeg vet som sagt at jeg kan gjøre det skulle et behov oppstå).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg