Karisma

Det er mange garn med mange ulike navn i mange ulike farger. Dagens garn er Karisma fra Drops. Pulsvarmerne jeg nå har strikket er bare andre prosjekt jeg lager med dette garnet.

Første gang jeg strikket med Karisma strikket jeg et par ullsokker – noe som var en skikkelig dårlig ide siden garnet er 100% ull. Rakk ikke bruke de sokkene lenge før det ble hull for å si det sånn.

Pulsvarmere derimot, slites ikke på samme måte som sokker, ei heller like mye vil jeg tro. Så den lille resten jeg hadde igjen har bare ligget og ventet på at jeg skulle gjøre noe i mange år. Endelig har jeg gjort noe – og det ble pulsvarmere for jeg visste ikke hva annet jeg kunne gjøre med så lite garn.

Vrangbord med to rett og to vrang var enkelt og de ble hele 16 cm lange – da var det slutt på garnet. Så nå kan de også legges til salg for kr 150,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg