Julete håndarbeid

Reklame | Cellbes

Håndarbeid som skriker jul er noe jeg føler at passer godt om dagen. Så jeg har kost meg med å hekle.

De røde hjertene er veldig enkle å hekle og tar ikke så mye tid. Så det ble til at jeg lagde litt i overkant mange for meg selv (50 stykker…). Heldigvis hadde jeg en kollega som ville kjøpe noen, så da har jeg litt færre igjen selv om det fremdeles er mange flere enn jeg har behov for. Jaja, kanskje jeg kan få solgt noen flere av dem.

Snøstjernene er noe jeg aldri hadde prøvd før, men det gikk ganske greit.

De minste er veldig delikate, men begge størrelsene er utrolig søte etter min mening.

Å feste fire tråder på hver av stjernene derimot – det var litt av et prosjekt (spesielt på de minste). De små er bare 6 cm og de “store” er 8 cm. Jeg tenker at de kommer til å passe perfekt som pynt på juletreet, eller å hekte dem fast på noen lilla gardiner jeg har så de kommer skikkelig til sin rett.

Uansett så er det gøy å prøve nye mønster; spesielt når de blir så nydelige.

Har du lagd noe julepynt i år?

Duk//Putetrekk//Lilla putetrekk//Gardiner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg