Juleferien starter

I dag var siste arbeidsdag før juleferien for min del, så føler meg heldig.

Det er alltid litt pussig med siste dagen før ferie; å gjøre ferdig ting, å ha ting en ikke blir helt ferdig med og vite at det er masse å gjøre med en gang en kommer tilbake på jobb etter ferien.

Fikk herlig julekort av sjefen; det lå på pulten min når jeg kom på jobb i dag. Skikkelig julete.

Planer for juleferien har jeg ikke så mye av, men litt tid med familie, litt gåturer om været tillater det, skriving og strikking er vel det som kommer til å stå øverst på listen. Ta livet som det faller seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg